קורס אנגלית לעולם ההייטק

הייטק

אנגלית היא שפה חשובה, את זה כולנו יודעים. אנחנו הרי לומדים אותה מגיל צעיר ופוגשים אותה בכל מקום. בעולם ההייטק יש לה חשיבות יתירה, ובשביל להיכנס לעולם הזה כמו גם בשביל להתקדם ולהתפתח בו צריך אנגלית מתאימה. כיום, במרבית מסלולי לימודי ההייטק צריך אנגלית ברמת טובה, וכך גם בקבלה לעבודה ברוב המשרות הנחשקות בתחום. קורס אנגלית לעולם ההייטק יפתח לא מעט דלתות עבור מי שכבר בתחום ויסייע למי שבתחילת הדרך לעבור לא מעט משוכות, להבין יותר ולהיות חלק מהתחום.

 לימודי תואר בעולם ההייטק

לימודים בעולם ההייטק מתחלקים לשניים. יש את הלימודים לתארים שונים, והם יכולים להיות בהנדסה, בטכנולוגיה ובכל דבר אחר. בתוך לימודי התואר הללו יש קורסים שונים בהייטק, אבל הלימודים הללו מצריכים אנגלית ברמה גבוהה. יש מקומות שאף חלק ניכר מהלימודים הם באנגלית, ובשביל להצליח ללמוד כדאי לעשות קורס אנגלית לעולם ההייטק. במקומות רבים בהם לומדים לתואר ראשון, מבקשים ציון פסיכומטרי גבוה בחלק של האנגלית. אם לא, אז לפחות מבחן אמיר ובשביל להצליח בו באנגלית צריך לעשות קורס רלוונטי.

עבודה בהייטק

קורס אנגלית לעולם ההייטק לא נדרש אך ורק בשביל להתקבל ללימודים ובעיקר ללימודי תואר ראשון אלא גם בשביל העבודה עצמה. יש חברות הייטק ששולחות את העובדים שלהם אחת לתקופה לכל מיני מקומות בחו"ל, לקורסים והשתלמויות או לפגישות עבודה. אי אפשר כמובן להסתדר בלי אנגלית טובה ומעבר לזה שהיא צריכה להיות טובה, היא צריכה להיות מותאמת לעולם ההייטק. יש גם חברות שעובדות מול לקוחות בחו"ל, והעובדים שלהם צריכים להיות עם אנגלית שוטפת. זה עד כדי כך חשוב בעולם ההייטק, שיש מקומות עבודה –  חברות הייטק, שאת ראיונות הקבלה שלהן עורכים בעברית.

איך מוצאים את הקורס המתאים?

אם אתם מחפשים קורס אנגלית לעולם ההייטק אתם צריכים לברר מי הוא בית הספר שמציע את הקורס ועד כמה יש לו ניסיון בתחום. אתם צריכים הרי לא רק ללמוד אנגלית ולשפר את הדיבור, הקריאה והכתיבה שלכם באנגלית אלא גם להיות מסוגלים להתמודד בעולם הייטקיסטי.  אם יש לכם המלצות על בית ספר כזה זה מצוין, ואם תוכלו לדבר עם בוגרים ולהבין כמה הקורס עזר להם והאם הם עוסקים בתחום, זה יהיה נפלא. חשוב שתבינו לקראת מה אתם הולכים, שתעשו את כל הבירורים הרלוונטיים ושתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר בשבילכם, ההחלטה שתועיל לכם יותר מכל.