מאנדיי – ככה יוצרים תקשורת חכמה בעסק

מערכת מאנדיי היא מערכת שניתן להטמיע בכל בית עסק, על פי הצרכים שלו, עם פונקציות שמתאימות ספציפית עבורו, ובזכותה אפשר לקיים תהליכי עבודה יעילים ונכונים.
מערכת מאנדיי

תכנון תהליך עבודה לצורך ביצוע פרויקט בעסק, יכול להיות דבר מורכב ולכן חשוב למצוא את הדרכים והכלים כיצד לפשט אותו. אם מדובר על תהליך שמעורבים בו מעט עובדים והוא קצר מועד, אז בהחלט יתכן ואין צורך להשתמש באמצעים חיצוניים, אך אם מדובר בתהליך ארוך טווח ומעורבים בו הרבה עובדים, מוטב למצוא מערכות וכלים שיכולים לשרת את התהליך ולאפשר לפרויקט להתבצע בצורה יעילה ומסודרת.

עם השנים, נוצרו מערכות שונות שנועדו לעזור למנהלים ועובדים בתחומים שונים לייצר תהליכי עבודה יעילים ונוחים. בין אם מדובר על תהליכים קבועים ובין אם מדובר, כאמור, בפרויקטים ספציפיים. אותן מערכות, ממוחשבות כמובן, מאפשרות לייצר סינרגיה טובה בין העובדים, מאפשרת להם להעביר מידע אחד לשני בצורה בטוחה ומסודרת, לקיים לוח זמנים ברור ואחיד, וליהנות משורה ארוכה של אפשרויות שונות שהופכות את התהליך לטוב יותר.

כיצד מאנדיי נכנסת לעניין?

אחת המערכות המדוברות והאטרקטיביות בתחום זה, זו מערכת מאנדיי. מדובר על מערכת שניתן להטמיע בכל בית עסק, על פי הצרכים שלו, עם פונקציות שמתאימות ספציפית עבורו, ובזכותה אפשר לקיים תהליכי עבודה יעילים ונכונים.

מערכת מאנדיי מאפשרת לכל בית עסק המטמיע אותה, לייצר תהליכי עבודה אפקטיביים, לנהל את זמן העובדים בצורה הרבה יותר טובה, וכן לייצר בכל הזמן תהליך של שיפור וחידוש. כלומר, המערכת יודעת כיצד להשתפר, להתייעל ובהתאם גם לעזור לתהליך העבודה להיות טוב יותר.

איך עובדים עם מערכת מאנדיי

שיטת העבודה עם מערכת מאנדיי היא מאוד פשוטה. בתחילה, יוצרים תרשים זרימה שמאפיין את עבודת העסק, בין אם זה באופן כללי ובין אם זה על פי פרויקטים ספציפיים. בהתאם לתרשימי הזרימה, אפשר לייצר בורדים ודש בורדים מתאימים, עליהם אפשר לעבוד, לספק את המידע הרלוונטי ולתכנן את תהליך העבודה בצורה נכונה.

העובדים נחשפים לבורדים הרלוונטיים עבורם או לכל הבורדים אם יש צורך בכך. המשמעות היא, שכל המידע פרוס בפניהם, הם יודעים בדיוק באיזה שלב הם נמצאים בפרויקט, באיזה שלב הפרויקט עצמו נמצא, מה השלב הבא שלו ועוד.

צריך לציין כשרוכשים מערכת מאנדיי ומטמיעים אותה בעסק, מקבלים חבילה שלמה של שירותים מהחברה שאחראית על התקנת המערכת. מלבד התוכנה והטמעה, נהנים גם מאפשרות להתאים את המערכת לתהליכי העבודה של העסק, נהנים מבורדים ודשבורדים מותאמים על פי צרכי העסק, וכן מקבלים שירות תמיכה מלא בתוכנה, הדרכת עובדים ובמידת הצורך גם אינטגרציה של התוכנה עם תוכנות אחרות שמשמשות את העסק.

בצורה כזו אפשר ליהנות מכל מה שנדרש בשביל לעבוד עם תוכנת מאנדיי, וכן אפשר לקבל מידע ממקורות אחרים. כלומר, במקום לעבוד על מספר תוכנות במקביל, אפשר לעבוד עם מערכת מאנדיי אשר מקבלת את המידע ממערכות נוספות ומתאימה אותו למבנה שלה.