חדש ! מוצרי ים המלח גם לסוסים

כל מי שמגדל סוסים יודע כמה כמה טיפוח וטיפול בהם הוא חלק חשוב מאו מהרוטינה. איך מוצרי ים המלח יעזרו לכם בטיפוח? הכל בכתבה הבאה.
horse_mane

כל מי שמגדל סוסים יודע כמה כמה טיפוח וטיפול בהם הוא חלק חשוב מאו מהרוטינה. בגידול סוסים יש הרבה הבדלים מאשר גידול חיות אחרות, ואנשים שהם בעלי סוסים דיי מקדישים את החיים שלהם לטיפול בחיה האהובה והאצילית. כחלק מגידול הסוסים, אנו בתור בעלי סוסים כל הזמן מחפשים את המוצרים הטובים ביותר לסוס שלנו, כאשר הרצון הוא למצוא את המוצרים הטבעיים והבריאים ביותר. ולכאן בדיוק נכנסים המוצרים של פטקס שאותם ניתן לראות באתר https://www.deadseashampoo.com/
בכתבה הבאה נדבר על כמה מן המוצרים המובילים ביותר ולמה כדאי לכם לבדוק אותם.

Detangling Horse Spray

Detangling Horse Spray הוא ספריי שהוא חלק חשוב מהשגרה היומיומית של הסוס שלכם. הספריי עוזר לשיער של הסוס להיות חזק ובריא, וגם תוך כדיי עוזר להצמיח שיער חזק ובריא יותר ממה שהיה לפני. בנוסף לחוזק של השיערה ופרוות הסוס שלכם, אתם גם תרגישו שהיא הרבה יותר נעימה למגע וכתוצאה קל יותר לסרק את הסוס עם המסרק, זה ממש הופך את התהליך לפשוט וקל יותר וחוסך לכם הרבה זמן וגם כמובן הסוס שלכם נהנה יותר והתוצאות טובות יותר.

Mane & Tail Polishing Spray

Mane & Tail Polishing Spray הוא ספריי מיוחד שעוזר ותומך בתהליך התספורת והטיפוח של הסוס שלכם. הספריי הזה הופך את כל התהליך לקל יותר בכך שהוא הופך את השיערה לרכה יותר וקלה יותר ללסתפורת, אבל תוך כדיי גם שומר על השיערות עצמן. בנוסף, בסוף התהליך אתם תראו שהשיערה הרבה יותר בריאה וחזקה מאם הייתם עושים את התספורת ללא הספריי. אז למעשה, הספריי הזה מעניק תמיכה לתהליך לפני, תוך כדיי ואחריי וגורם לזנב והרעמה של הסוס שלכם להראות בצורה המדהימה ביותר.

לסיכום

מוצרי ים המלח לסוסים הם פשוט נפלאים. הם עוזרים מאוד לשגרת הטיפוח של הסוס שלכם, וגם תוך כדיי שומרים על הבריאות והמראה החיובי של הסוס. בנוסף, הסוסים שלכם יחוו תחושה נעימה יותר על ידי שימוש במוצרים האלו, וסוס שמרגיש נעים הוא סוס שמח ובריא יותר, שגם אוהב את הבעלים שלו יותר.