גאדג'טים לרכב – מתנה נפלאה לכל אחד

אם אתם אוהבים גאדג'טים, אז שתדעו לכם שאחד התחומים החמים ביותר כיום בגאדג'טים, הם אלו בתחום הרכבים. אז איזה גאדג'טים יש? כנסו להמשך קריאה
car-gadgets

אם אתם אוהבים גאדג'טים, אז שתדעו לכם שאחד התחומים החמים ביותר כיום בגאדג'טים, הם אלו בתחום הרכבים. אתם יכולים למצוא כל כך הרבה סוגים של גאדג'טים, כאשר המשותף לכולם הוא להפוך את סביבת הנהיגה שלכם למהנה יותר, יעילה יותר ואפילו מצחיקה יותר.

גאדג'טים כאלה אפשר למצוא כמעט בכל חנויות האונליין שמוכרות גאדג'טים כלליים, וגם בחנויות שהן מיוחדות לגאג'טים בתחום הרכב.

זה יכול להתאים לכם, לקרוב משפחה ואפילו לחבר טוב שקנה רכב חדש ואתם רוצים לתת לו מתנה מגניבה. אז איזה גאדג'טים לרכב הכי חמים עכשיו?

שואב אבק לרכב – למי שאוהב את הרכב שלו נקי

יש אנשים שחשוב להם מאוד הניקיון של הרכב, וכולם מכירים את הפוטנציאל של הרכב להתלכלך. מספיק לחזור מהים בסופ"ש והרכב מפוצץ בחול.

אחד הגאדג'טים היותר פופולריים זה שואב אבק קטן, יעיל ועצמתי שמתאים במיוחד למשטחים של הרכב, ואפשר להטעין אותו ברכב. שואב אבק כזה יכול לשמש אתכם בכל מקום, פשוט הוציאו אותו והתחילו לנקות, ותשמרו על הרכב שלהם נקי תמיד.

סוכך חשמלי לרכב – למי שרוצה לשמור על הרכב שלו שמור

מכירים את זה שאתם לאחר קניית רכב חדש ואתם כל כך רוצים שהרכב ימשיך להראות מדהים כמו שהוא נראה עכשיו? אחד הפתרונות היותר יצירתיים הם סוכך חשמלי לרכב, ששומר על הרכב שלכם בכל מצב.

הגעתם לים? פשוט הוציאו את הסוכך מהבגאז', שימו אותו על החלק העליון של הרכב, והפעילו אותו עם שלט חשמלי.

הסוכך ייפתח ויגן על הרכב שלכם משמש, צואה של יונים, אבק, קרני שמש וכל דבר אחר.. דובר בפתרון יעיל, מהיר ואיכותי שבנוסף גם עוזר לשמור על הטמפרטורה בתוך הרכב שלכם נמוכה.. יעיל במיוחד בחודשי הקיץ הרותחים של ישראל.

צפו באיך הסוכך עובד:

ואיך אפשר בלי.. מעמד מגנטי לטלפון

אם אתם רוצים לקנות מתנה קטנה ויעילה עבור חבר שקנה רכב חדש, ואתם לא רוצים להשקיע הרבה כסף, אין תחליף למעמד מגנטי לטלפון. זהו אחד הגאדג'טים השימושיים ביותר, מכיוון שהטלפון הפך לחלק כל כך משמעותי בחיים שלנו.

רק שימו לב, שהמעמדים השונים הם באיכויות שונות, לכן כדאי לקנות משהו איכותי עם מגנט טוב, שלא יאכזב כמו המוצרים הזולים יותר שהמגנט שלהם נוטה להיות חלש ולא להחזיק את הטלפון. אז כדאי להשקיע – גם אם זה עולה קצת יותר כסף.

תהנו!