כיצד אסטרטגיית השיווק של B-Digitali הזינקה את התנועה והמכירות באתר שלנו

שיווק דיגיטלי מקצועי

כבעל עסק קטן, אני יודע ממקור ראשון כמה מאתגר זה יכול להיות לאדם מן השורה לנווט בהצלחה בעולם השיווק הדיגיטלי. עם כל כך הרבה ערוצים ואסטרטגיות שונות לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת היכן למקד את המאמצים שלך ואיזו גישה תניב את התוצאות הטובות ביותר.

לכן פניתי לסוכנות השיווק והפרסום בי-דיגיטלי לעזרה. מהרגע שהתחלתי לעבוד איתם ידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה. הצוות שלהם, ובייחוד ליעד, היה בקיא בחומר המקצועי, שירותי ומסור מהרגע הראשון, ונתן לי את הביטחון שהוא יכול לעזור לי להשיג את המטרות של העסק שלי.

התאמה אישית של שיווק

אחד הדברים שאהבתי מאוד היה רמת ההתאמה האישית שהציעה בי-דיגיטלי. הם לא סתם אמרו לי "הנה החבילת שירותים שלנו", אלא הם לקחו זמן כדי לחקור ולהכיר את העסק שלי, כמו גם את קהל היעד, ורק לאחר מכן יצרו אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שהותאמה במיוחד לצרכים שלי.

SEO

אחד המרכיבים המרכזיים באסטרטגיה שהם בנו עבורי היה אופטימיזציה למנוע החיפוש של גוגל (SEO). הצוות של B-Digitali עבד במרץ על אופטימיזציה של האתר שלי למנוע חיפוש, תוך הקפדה על התאמת התוכן לאלגוריתם של גוגל ופרסום תכנים אודות המוצרים שלנו באתרים חיצוניים אשר מושכים אליהם לקוחות פוטנציאליים. הם ערכו מחקר מילות מפתח יסודי כדי לקבוע אילו מונחים וביטויים יהיו היעילים ביותר בהזרמת תנועה  לאתר שלי, והטמיעו אותם בתוכן האתר.

קמפיינים סושיאל

בנוסף לקידום אתרים, B-Digitali פתחה קמפיין של שיווק ברשתות חברתיות. הם עזרו לי לזהות את ערוצי המדיה החברתית הרלוונטיים ביותר לקהל שלי ולאחר מכן יצרו תוכן בעל ערך מוסף ללקוחות שלי. באמצעות שילוב של פוסטים אורגניים ומודעות ממוקדות, הם הצליחו לא רק לשפר את מערך שימור הלקוחות שלי, אלא גם להגדיל משמעותית את הנוכחות שלי במדיה החברתית ועל ידי כך אף להגדיל את מעגל הלקוחות של החברה.

תהליך עבודה מקצועי ונעים

לאורך כל התהליך, סוכנות בי-דיגיטלי הייתה תקשורתית, שירותית וגמישה להפליא. הם סיפקו עדכונים שוטפים על ההתקדמות שלהם ותמיד היו זמינים לענות על כל שאלה או רעיון לשיפור שהיה לי. רמת המקצועיות והמסירות שלהם להצלחתי הייתה באמת יוצאת דופן ואני מברך אותם על שירות באמת יוצא מן הכלל.

לסיכום

בסופו של דבר, לא יכולתי להיות מרוצה יותר מהתוצאות שהצוות ב-B-Digitali , ובמיוחד ליעד, הצליחו להשיג עבור העסק שלי. אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית המצוינת שלהם עזרה לי להגדיל את התנועה אתר שלי, להגביר את המכירות ולהשיג את ההצלחה שאליה כיוונתי כשהקמתי את העסק וכשהחלטתי להשקיע בשיווק דיגיטלי. אם גם אתה בעל עסק קטן שמעוניין לקחת את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך לשלב הבא, אני ממליץ בחום לנסות את B-Digitali. המומחיות והמסירות שלהם ללא מתחרים, ואני בטוח שהם יעזרו גם לך להשיג את המטרות שלך.