קורס בדיקות תוכנה אוטומטיות

circuit1

החלום להיכנס לעולם ההייטק ולעבוד בו הוא חלומם של רבים. הסיפורים האלו על אנשים שעובדים בחברות עם תנאי עבודה מפנקים, עם שכר גבוה ובעיקר, בעבודה מעניינת ועם בוסים שמעריכים את העבודה שלהם, נראים לעיתים סיפורים שלקוחים מהאגדות, אבל האמת היא שהם קיימים. עולם ההייטק הוא עולם שהולך ומתפתח כל הזמן. הוא לא עומד במקום לרגע והוא דורש עוד ועוד אנשי מקצוע. יש תחומים רבים בהייטק עם ביקוש גבוה ואחד מהם הוא בודקי תוכנה. הם נדרשים בחברות רבות ובבתי תוכנה רבים, ומי שיעשה קורס בדיקות תוכנה אוטומטיות לא יתקשה למצוא עבודה.

מהן בדיקות תוכנה?

הן נמצאות מסביבנו כל הזמן. מהרגע שאנחנו פותחים את המחשב ומריצים עליו איזו שהיא תוכנה, דרך תוכנות און ליין שמסייעות לנו בחיי היום יום כמו תוכנה בנקאית או אחרת. תוכנות היו בעבר רק בעולם האוף ליין, אך היום הן נמצאות גם בענן ומישהו צריך לבדוק אותן. מה זה אומר לבדוק אותן? זה אומר לדמות משתמש ולעבור מסך אחר מסך ולהזין נתונים ולראות מה הפלט שמתקבל. לנסות נתיבים שונים ולגלות איפה יש בעיות בתוכנה. אלו הבדיקות הידניות. הבדיקות האוטומטיות הן כבר שלב אחד יותר מזה.

מהן בדיקות אוטומטיות

אז כפי שציינו יש בדיקות תוכנה ידניות שבמהלכן בודק התוכנה עובר מסך אחר מסך ובודק את התוכנה ואת התפעול שלה ומנסה לגלות מצבים בהם היא עלולה לקרוס. אבל יש גם בדיקות תוכנה אוטומטיות מה שאומר בדיקות מתוכנתות מראש שיכולות להתבצע בו זמנית על מספר רב של מסכים. את הבדיקות האוטומטיות הללו צריך לכתוב וצריך לדעת לזהות דפוסים לא תקינים במערכת על מנת לטפל בהם. ככל שעובר הזמן והניסיון מצטבר, יש יותר ויותר מיומנות בתחום. זה בהחלט יכול להיות גם טריגר לקידום מהיר.

למה ללמוד דווקא היום?

קורס בדיקות תוכנה אוטומטיות הוא קורס שיכול להכניס אתכם לעולם ההייטק במהירות. למה ללמוד בדיקות תוכנה דווקא היום? מספיק להסתכל מסביב בשביל להבין שזה אחד מתחומי ההייטק המבוקשים ביותר. בודקי תוכנה QA נדרשים היום בכל מקום, בין אם אלו חברות בניית אתרים ובין אם אלו בתי תוכנה. העולם הולך והופך לממוחשב יותר ויותר. עוד ועוד תוכנות נכנסות כל יום לחיינו וכנראה שבשנים הקרובות נראה עוד הרבה מהן. זה בדיוק הזמן לקחת חלק בתעשייה, לעבוד בעבודה מעניינת ולא פחות חשוב מכך, לעבוד בעבודה מתגמלת.