השכרת מקרן לאירועים

0B0A5949-580x336

היום אירועים הם כבר לא מה שהיו פעם, היום כל אחד יכול להרים אירוע רציני אם זה אירוע, אירוע פנאי, חתונות, ימי הולדת, אירועים משפחתיים או כל אירוע אחר. אנשים רבים מתכננים אירועים ומתייחסים לזה להפקה לכל דבר. אפשר להפוך אירוע שהוא יחסית באנלי לאירוע שהוא בלתי נשכח או אירוע שמעביר את הנקודה שלו באופן ברור על ידי שלל כלים, בין הכלים הנפוצים הם מקרן ומסך.

השכרת מקרן לאירועים – האם להשכיר את המסך ומקרן היקרים ביותר?

כישראלים, אנחנו תמיד אוהבים להרגיש שאנחנו משחקים אותה ובוחרים את המוצר הכי טוב והכי נכון גם אם זה בא לידי ביטוי במחיר. למעשה זאת טעות מאחר וכאשר אנחנו באים להשכיר מקרן אנו צריכים להבין מה הם מאפייני האירוע ובהתאם לכך לבחור את המסך והמקרן הנכונים. כיוצא מזה, אנחנו יכולים להשכיר מסך ומקרן שהוא לא הכי יקר ויעשה את העבודה בדיוק כמו מסך ומקרן יקרים, כי אותו מסך ומקרן יתאימו לאירוע שלנו.

השכרת מקרן לאירועים – איך לבחור את המקרן הטוב המתאים ביותר

כל מקרן בא עם מאפיינים משלו הבאים לביטוי בעוצמת הארה שונה, רזולוצייה שונה, תמיכה בעברת נתונים ועוד. כשאנחנו ניגשים להשכרת מקרן, ראשית כל נבדוק מה מטרת וגודל האירוע שלנו, ישנם אירועים פרטיים שכוללים בדרך כלל כמות אנשים קטנה ולעומת זאת אירועים גדולים כמו חתונות עם מאות עד אלפי אורחים.

האם אותו מקרן יעשה את אותה עבודה בשני סוגי האירועים? כמובן שלא. כמה שהאירוע גדול יותר וכולל יותר אנשים נצטרך מקרן עם עצמה גדולה יותר וכמובן שגם מסך הקרנה גדול.

עוד מימד שיש להתייחס אליו הוא מאפייני התאורה באירוע שלנו. מקרנים אוהבים חושך, אך עם האירוע שאנו עושים לא כולל חושך מוחלט אלא תנאי אור נמוכים עד עדיין קיימים, יש צורך להתייחס לכך גם בהשכרת מקרן.

לדוגמא, לאירוע בתנאי חושך מוחלטים נסתפק במקרן עם עצמת הארה של 1600 אנסי לומנס. למקום חשוך פחות נצטרך מקרן עם עצמת הארה של 2700 אנסי לומנס לפחות. אם האירוע שלנו מואר עם תאורת פלורסנט, נצטרך מקרן עם לפחות 3300 אנסי לומנס. באירוע עם תאורה חזקה ניקח 3800 אנסי לומנס ומעלה.

השכרת מקרן – תמורה נכונה לכספנו

עולם השכרת מקרנים הוא מגוון וכאשר אנו באים להשכיר מקרן יש צורך לשים לב מה הצרכים שלנו, על מנת שנחסוך כסף ונקבל את התמורה הטובה ביותר לכספנו.